مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:402023-09-10سياسي

حمایت از خانواده های زندانیان استان بوشهر با جدیت دنبال شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حمایت از خانواده های زندانیان استان بوشهر با جدیت دنبال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست با مسئولان سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بوشهر اظهار داشت نیروهای مسلح کشور مایه امنیت، اقتدار و توان افزایی در عرصه ملی و فرا ملی هستند.

وی افزود: کشورهای دارای نیروهای مسلح توانمند در حوزه صف، ستاد، تجهیزات و فناوری نوین و منابع انسانی قوی از امنیت پایدار و اقتدار در داخل، منطقه و در سطح بین المللی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر فعالیت سازمان قضایی نیروهای مسلح را ضامن سلامت مجموعه دانست و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در کاهش جرایم و تخلفات عملکرد مطلوبی داشته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، اقتدار نیروهای مسلح را یکی از ابعاد محاسبات قدرت یک کشور دانست و خاطرنشان کرد: اگر یک کشور از نیروی مسلح قوی برخوردار نباشد سیاست های آن در ابعاد گوناگون سیاسی، اقتصادی و دیگر حوزه ها دچار مشکل و بحران امنیت می شود.

امام جمعه بوشهر، پیشگیری از ارتکاب جرم در سازمان قضایی نیروهای مسلح را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح ضامن سلامت نیروهای مسلح است و فعالیت این مجموعه کار بزرگ و مهم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از خانواده های زندانیان استان بوشهر با جدیت دنبال شود

حمایت از خانواده های زندانیان استان بوشهر با جدیت دنبال شود