مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 19:552023-09-15بين الملل

آمریکا فرمانده سپاه قدس گیلان را تحریم کرد


وزارت خزانه داری آمریکا 25 شخص و 4 موسسه ایرانی را تحریم کرد که سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان و سیدخلیل رضوی فرمانده انتظامی رضوانشهر از استان گیلان از جمله افرادی بودند که نامشان در لیست تحریم دیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، وزارت خزانه داری آمریکا امروز (جمعه) به بهانه های دروغین حقوق بشری و تلاش برای دخالت در امور داخلی و ایجاد تنش و ناآرامی در جمهوری اسلامی ایران، تحریم های جدیدی را اعلام کرد.

دفتر کنترل دارایی های خارجی (اُفک) وزارت خزانه داری آمریکا طی بیانیه ای اعلام کرد که خبرگزاری فارس ، خبرگزاری تسنیم و شبکه پِرِس تی وی و چند شخصیت نظامی و حقوقی ایرانی به لیست تحریم های این کشور اضافه شدند.

این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است: امروز اُفک 29 فرد و نهاد را در ارتباط با سرکوب خشونت آمیز اعتراض های سراسری توسط رژیم ایران در پی کشته شدن مهسا امینی و تلاش های مستمر رژیم برای ساکت کردن صداهای مخالف و محدود کردن دسترسی به اینترنت آزاد، تحریم کرد .

وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه مدعی شد: [این تحریم ها] در ارتباط با سانسور سیستماتیک رژیم و مسدود کردن دسترسی به اینترنت و در هماهنگی با انگلیس، کانادا، استرالیا و سایر شرکای خود انجام می شود که آنها نیز تحریم هایی را علیه کسانی که در سرکوبگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فرمانده سپاه قدس گیلان را تحریم کرد

آمریکا فرمانده سپاه قدس گیلان را تحریم کرد