مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:152023-08-28اقتصادي

افتتاح 57 پروژه زیرساختی برق کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 57 پروژه زیرساختی برق در این استان طی هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح 57 پروژه زیرساختی برق در این استان طی هفته دولت خبر داد.

محمد مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: به مناسبت هفته دولت این شرکت 57 پروژه زیرساختی برق در استان به ارزش سرمایه گذاری بیش از 91میلیارد و 608 میلیون تومان آماده افتتاح دارد.

وی افزود: این پروژه ها به منظور تقویت زیرساخت های برق و در بخش های اصلاح و بهینه سازی شبکه برق شهری و روستایی، توسعه ونوسازی شبکه برق فرسوده، کاهش تلفات، ایجاد قدرت مانور، رفع ضعف ولتاژ، تعویض شبکه برق از سیم به کابل و برق رسانی به روستاهای بدون برق را به همراه خواهند داشت به نحوی که 149 دستگاه به تعداد ترانس ها، 69.

2 کیلومتر به شبکه فشار متوسط و 258.

2 کیلومتر به شبکه فشار ضعیف توزیع اضافه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از مجموع این پروژه ها، 15پروژه در شهرستان بویراحمد، 16 پروژه در شهرستان کهگیلویه، پنج پروژه مربوط به شهرستان چرام، 10 پروژه در گچساران، چهار پروژه در دنا و سه پروژه نیز مربوط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 57 پروژه زیرساختی برق کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت

افتتاح 57 پروژه زیرساختی برق کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت