مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 02:152023-09-08بين الملل

نگرانی مراکز وابسته به روسای جمهور سابق آمریکا از تفرقه ها در این کشور


مراکز فرهنگی وابسته به روسای جمهور سابق آمریکا ضمن اشاره به تشدید تفرقه ها در این کشور درباره آینده ایالات متحده ابراز نگرانی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، 13 مرکز فرهنگی وابسته به روسای جمهور سابق آمریکا از گسترش تفرقه ها و وضعیت دموکراسی در این کشور ابراز نگرانی کرده اند.

طبق گزارش آسوشیتدپرس در این بیانیه که روز پنجشنبه منتشر شد 13 کتابخانه، موسسه و بنیاد وابسته به روسای جمهور ادوار مختلف آمریکا از هربرت هوور (1933-1929) گرفته تا باراک اوباما (2016-2008) خواستار محافظت از دموکراسی، حفظ نزاکت و احترام در گفتمان های سیاسی در بحبوحه تشدید تفرقه ها و قطبی سازی در این کشور شده اند.

در این بیانیه تصریح شده آمریکایی ها منفعت بالایی در حمایت از جنبش های دموکراتیک و ارزش های حقوق بشر در سراسر جهان دارند، چرا که دیگر جوامع آزاد باعث کمک به امنیت و رفاه ایالات متحده می شوند.

در این بیانیه از مباحثه و اختلاف نظر به عنوان یکی از مولفه های محوری یک دموکراسی سالم نام برده اما تأکید شده نزاکت و احترام در گفتمان های سیاسی خواه در رقابت های انتخاباتی و خواه در شرایط دیگر ضروری هستند.

در این بیانیه از آشفتگی های اخیر در صحنه سیاست آمریکا ابراز نگرانی شده است: آمریکایی ها منفعت بالایی در حمایت از جنبش های دموکراتیک و رعایت حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مراکز وابسته به روسای جمهور سابق آمریکا از تفرقه ها در این کشور

نگرانی مراکز وابسته به روسای جمهور سابق آمریکا از تفرقه ها در این کشور