مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:502023-09-11سياسي

چرا آیت الله مدنی خانواده خود را به تبریز نبرد؟


دنیاگریزی آیت الله مدنی و غرق در خدمت خلق شدن به حدی بود که وقتی به امامت جمعه تبریز منصوب شد، خانواده خود را به تبریز نیاورد و آنان همچنان در قم زندگی می کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز؛ اشرافی گری و زندگی مرفهانه مسئولان یکی از آفت هایی است که همواره انقلاب اسلامی را تهدید می کند و این در حالی است که ساده زیستی و همراهی با مردم در دهه اول انقلاب اسلامی مهم ترین منش و روش مسئولین نظام بود.

شهید آیت الله سید اسدالله مدنی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه همدان و تبریز و نیز نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان قانون اساسی به مردم و انقلاب خدمت کرد، یکی از مسئولینی بود که به معنای واقعی کلمه خود را جدا از مردم نمی دانست و همواره دغدغه خدمت به مردم داشت.

در کتاب  زندگی و مبارزات آیت الله شهید سیداسدالله مدنی  که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده، روایت های متعددی از ساده زیستی و مردم داری آیت الله مدنی آمده است که بخشی از آن را در ذیل می خوانید.

  سفره ساده آیت الله مدنی همراه با بسیجیان عقیقی بخشایشی، درباره پارسایی آیت الله مدنی می گوید: اوایل انقلاب، معظم له تازه پس از شهادت آیت الله قاضی، در تبریز استقرار یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا آیت الله مدنی خانواده خود را به تبریز نبرد؟

چرا آیت الله مدنی خانواده خود را به تبریز نبرد؟