مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-16اقتصادي

گام نهایی برای بهره برداری از بازارچه صنایع دستی خضری برداشته شد


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات گفت: بازارچه صنایع دستی خضری دشت بیاض این شهرستان گام های نهایی را برای بهره برداری کامل برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قاین، حمید عباس زاده، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات امروز در بازدیدمیدانی از بازارچه صنایع دستی خضری دشت بیاض اظهارداشت: ساخت مستحدثات بهداشتی بازارچه دایمی صنایع دستی شامل حمام و سرویس در شهر خضری دشت بیاض به عنوان ورودی شمالی استان در مراحل پایانی است.

وی گفت: 14 چشمه حمام و سرویس بهداشتی در این پروژه پیش بینی شده که ساخت آن با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال آغاز شده است.

  وی با بیان این که اولین اعتبارات بازارچه دایمی صنایع دستی و سوغات محلی خضری دشت بیاض در سال 96 در سفر استاندار وقت به شهرستان مصوب شد افزود: طی چند سال اخیر به فراخور اعتبارات ملی و استانی قسمتی از مراحل ساخت بازارچه پیش برده شده است که اولین بهره برداری به صورت موقت از بازارچه در سال جاری بود که با حدود 30 غرفه فعالیت خود را در ایام ستاد سفر نوروزی آغاز کرد.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قاینات ادامه داد: بازارچه با مشارکت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شهرداری خضری دشت بیاض پیش می رود و در حال حاضر زیرساخت های آن شامل راه دسترسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام نهایی برای بهره برداری از بازارچه صنایع دستی خضری برداشته شد

گام نهایی برای بهره برداری از بازارچه صنایع دستی خضری برداشته شد