مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 01:452023-09-19ورزشي

مطالبه گری حق طبیعی ورزشکاران است/ برای اهتزاز پرچم مقدس ایران تلاش کنید


استاندار استان گلستان با تاکید بر اینکه موفقیت ورزشکاران گلستانی در سطوح ملی و بین المللی بی نظیر است، گفت: عملکرد ورزش استان در شش ماهه اول سال جاری برابر با عملکرد یک سال گذشته است.

- ایسنا/گلستان استاندار استان گلستان با تاکید بر اینکه موفقیت ورزشکاران گلستانی در سطوح ملی و بین المللی بی نظیر است، گفت: عملکرد ورزش استان در شش ماهه اول سال جاری برابر با عملکرد یک سال گذشته است.

علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه 28 شهریور ماه 1402 در آیین بدرقه ملی پوشان گلستانی، اعزامی به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی هانگژو 2022، با اشاره به جایگاه ورزش قهرمانی اظهار کرد: استان گلستان سرآمد و پیشرو در ورزش بوده و چهره های بسیاری را در عرصه های جهانی، بین المللی و ملی معرفی کرده است.

وی مطالبه گری را حق طبیعی ورزشکاران دانست و ادامه داد: روحیه ورزشکاری یکی از شاخص ترین نعمت ها بوده که با قهرمانی عجین شده و امیدوارم بتوانم با حضور در این جمع، ذره ای در روحیه ورزشکاری شما سهیم باشم.

استاندار گلستان بالابردن پرچم جمهوری اسلامی ایران را افتخاری بسیار بزرگ عنوان کرد و افزود: این افتخار در میادین بین المللی نصیب ورزشکاران می شود.

وی با اشاره به ارتقای کیفیت ورزش در استان گلستان، عملکرد ورزش در شش ماهه اول سال جاری را برابر با عملکرد کل سال گذشته برش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری حق طبیعی ورزشکاران است/ برای اهتزاز پرچم مقدس ایران تلاش کنید

مطالبه گری حق طبیعی ورزشکاران است/ برای اهتزاز پرچم مقدس ایران تلاش کنید