مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-30حوادث

هلاکت قاتل و همدستش در شیراز


قاتلی که مرداد امسال همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود، به همراه برادرش طی یک درگیری مسلحانه در شیراز، کشته شدند.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتلی که مرداد امسال همسر خود را در استان قم به قتل رسانده بود، به همراه برادرش طی یک درگیری مسلحانه در شیراز، کشته شدند.

سردار رهام بخش حبیبی امروز چهارشنبه هشتم شهریور در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در استان قم و متواری شدن قاتل و همدستش به شیراز، ماموران انتظامی قم با اخذ نیابت قضایی به پلیس اگاهی فارس مراجعه کردند و پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی فارس با همکاری نوپو (یگان ویژه) استان و کارکنان اعزامی از قم در یک عملیات منسجم با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل و همدستش را در یکی از محله های شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه ماموران زبده مطلع شدند که قاتل مسلح به سلاح کمری است، ادامه داد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و هنگامی که قصد ورود به منزل را داشتند، قاتل به همراه برادرش اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلاکت قاتل و همدستش در شیراز

هلاکت قاتل و همدستش در شیراز