مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-17ورزشي

مورایس: بهترین خودمان را در عراق به نمایش می گذاریم


سرمربی سپاهان ابراز امیدواری کرد تیمش بهترین عملکرد خود را مقابل نیرو هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا به نمایش بگذارد.

- جی پلاس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با نیروی هوایی عراق اظهار داشت: برای من باعث خوشحالی است که در این کشور حضور دارم و امروز لحظه بزرگی برای من به شمار می رود.

وی ادامه داد: لیگ قهرمانان آسیا بزرگترین رقابت آسیاست، خوشحالم در این مسابقه هستم، از حضور خبرنگاران تشکر می کنم که حضور آن ها فوتبال را به واقعیت تبدیل می کند.

مورایس با بیان این که این اولین حضور من در عراق است و خوشحالم در این کشور حضور دارم، گفت: از نقطه دیگری در دنیا به این جا آمده ام و یک شانس است که این کشور را ببینم، خوشحالم مقابل تیمی از عراق بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد آمادگی تیمش بیان داشت: وقتی در یک بازی حضور پیدا می کنیم، نمی توانیم بگوییم آماده نیستیم و وقتی وارد زمین می شویم باید آماده باشیم؛ وقتی در مورد لیگ قهرمانان آسیا صحبت می کنیم باید بگوییم یکی از بهترین تیم های کشور را در اختیار داریم و شانس بسیاری داریم.

وی تصریح کرد: این مسابقه یک موقعیت است تا به مردم نشان دهیم فوتبال واقعی چگونه است و به دنبال بازی کردن یک فوتبال واقعی هستیم، نتیجه بازی زمانی مهم است که هم بازی خوب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مورایس: بهترین خودمان را در عراق به نمایش می گذاریم

مورایس: بهترین خودمان را در عراق به نمایش می گذاریم