مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-04فرهنگي

آمار متقاضیان تحصیل در هنرستان هنرهای زیبای شهرکرد 2 برابر شد


معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فراهم شدن امکان پذیرش هنرجو در سه رشته تحصیلی در هنرستان هنرهای زیبای شهرکرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی، گفت: فعالیت هنرستان پسرانه هنرهای زیبای استان در شهرکرد از 2 سال گذشته آغاز شد و این هنرستان در سال تحصیلی جدید با افزایش رشته های آموزشی، پذیرای علاقه مندان به تحصیل در رشته های سینما، تئاتر و گرافیک است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، افزود: تا کنون بیش از 25 نفر جهت ادامه تحصیل در این هنرستان نام نویسی کرده اند و پیش بینی می شود تا پایان فرآیند ثبت نام دانش آموزان، این آمار در مقایسه با تعداد هنرجویان سال گذشته بیش از 2 برابر افزایش یابد.

 وی با اشاره به فراهم شدن امکان پذیرش هنرجو در سه رشته تحصیلی در هنرستان هنرهای زیبای شهرکرد، گفت: استقبال متقاضیان تحصیل در این هنرستان با رشد مطلوبی همراه شده است.

فرجی در ادامه یادآور شد: پذیرش هنرجو در هنرستان هنرهای زیبای استان، آزاد است و دانش آموزان پسر علاقه مند به تحصیل در این هنرستان می توانند برای نام نویسی در پایه دهم، با در دست داشتن پرونده دانش آموزی و فرم هدایت ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار متقاضیان تحصیل در هنرستان هنرهای زیبای شهرکرد 2 برابر شد

آمار متقاضیان تحصیل در هنرستان هنرهای زیبای شهرکرد 2 برابر شد