مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-14سياسي

گام های نیک برای محرومان رودان


مدیرعامل بنیاد خیریه خواجه نصیر طوسی از گام های مثبت و موثر این بنیاد در حوزه های آموزش،درمان، آب، بازسازی منازل سیل زدگان و کمک به نیازمندان در شهرستان رودان خبر داد.

- علیرضا کاردان پور تهرانی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان با تشریح اهداف مختلف بنیاد خیریه خواجه نصیر طوسی به برخی از اقدامات این بنیاد در رودان اشاره  کرد و گفت: عملکرد این بنیاد خیریه در شهرستان با مشارکت و همکاری معتمدین و اعضای شورای اسلامی روستاها بسیار خوب پیش رفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون این بنیاد موفق به احداث یک مدرسه 6 کلاسه و یک مدرسه سه کلاسه شده است و ساخت یک مدرسه 6 کلاسه دیگر و طرح توسعه یک مدرسه 3 کلاسه و یک مدرسه دو کلاسه نیز در مرحله انعقاد تفاهم نامه قرار دارد.

وی ادامه داد: در حوزه درمان نیز یک مرکز خدمات جامع سلامت از سوی بنیاد خیریه خواجه نصیر طوسی در رودان احداث شده است و ساخت دو واحد محل زیست پزشک نیز در مرحله تفاهم نامه قرار دارد.

کاردان پور تهرانی خاطر نشان کرد: این بنیاد به مشکل آب در روستاها هم ورود کرده است و تعویض شبکه آب شرب روستاها نیز در مرحله تفاهم نامه است که بزودی اجرایی خواهد شد.

وی از مشارکت در طرح شهاب که شناسایی و هدایت استعداد های برتر علمی است نیز خبر داد و گفت: با مساعدت بنیاد 15 نفر از دانش آموزان مستعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های نیک برای محرومان رودان

گام های نیک برای محرومان رودان