مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-26سياسي

برگزاری نشست تخصصی «شب موزه ملی علوم و فناوری ایران»


موزه ملی علوم و فناوری با همکاری کمیته ملی موزه ها (ایکوم ایران) و فرهنگستان علوم پزشکی، نشست تخصصی «شب موزه ملی علوم و فناوری ایران » را به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

- موزه ملی علوم و فناوری با همکاری کمیته ملی موزه ها (ایکوم ایران) و فرهنگستان علوم پزشکی، نشست تخصصی شب موزه ملی علوم و فناوری ایران را به صورت حضوری و مجازی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست تخصصی شب موزه ملی علوم و فناوری ایران به منظور یادآوری اهمیت نقش موزه ملی علوم و فناوری ایران در ترویج علم با حضور پیشکسوتان و افراد مؤثر در راه اندازی موزه ملی علوم و فناوری همزمان با روز بزرگداشت زکریای رازی دانشمند مسلمان ایرانی، روز یکشنبه 5 شهریور ماه جاری، از ساعت 14 الی 16 در سالن اجتماعات ابن سینا در فرهنگستان علوم پزشکی برگزار می شود.

براساس این گزارش، این نشست که در آن بخشی از تاریخ تحولات موزه ملی علوم و فناوری ایران از زبان بزرگان علم و فرهنگ ایران بررسی و بازگو می شود به ترتیب با سخنرانی پروفسور یوسف ثبوتی، بنیانگذار دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان؛ دکتر سیف الله جلیلی، رییس موزه ملی علوم و فناوری؛ دکتر الهه حجازی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران؛ مهندس سید محمد بهشتی، رییس اسبق پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری؛ دکتر فاطمه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی «شب موزه ملی علوم و فناوری ایران»

برگزاری نشست تخصصی «شب موزه ملی علوم و فناوری ایران»