مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-15اجتماعي

طرح ساماندهی رودخانه محله سنگی رودان به کجا رسید!


رییس اداره منابع آب شهرستان رودان در پاسخ به پیگیری خبرنگار فارس از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح ساماندهی رودخانه محله سنگی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودان، یکی از شب های  دی ماه سال 1400 صدای خروش رودخانه پشت محله سنگی رودان مردم این منطقه را هراسان از خانه های خود به بیرون کشید.

آنها زیر بارش باران شدید به زیر آب رفتن  خانه های بسیاری از هم محله ای های خود را به چشم دیدند و در این واقعه سخت و تلخ تقریبا نیمی از این محله پر جمعیت و سه هزار نفری خانه و کاشانه شان آسیب دید.

البته به گفته خود اهالی آنها  به مسوولان وقت شهرستان هشدار لازم را بابت  اینکه سیل در کمین محله شان است را داده بودند و کم توجهی به موضوع را عامل اصلی فاجعه می دانستند.

پس از آن با سفر مهدی دوستی استاندار هرمزگان به رودان آغاز پروژه ساماندهی رودخانه این محله در بهمن ماه سریعا آغاز شد و هم اکنون پس از گذشت قریب به یک سال و نیم  با پیشرفت خوب این پروژه خیال مردم آسوده شده است.

نبی اله شریفی رییس اداره منابع آب شهرستان رودان صبح امروز در پاسخ به پیگیری  خبرنگار فارس در خصوص اجرای پروژه ساماندهی رودخانه محله سنگی رودان گفت: این طرح هم اکنون در مراحل پایانی است و فقط مرحله اجرای لاشه سنگی آن باقی مانده است و پیش بینی می شود 9 ماه آینده به اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی رودخانه محله سنگی رودان به کجا رسید!

طرح ساماندهی رودخانه محله سنگی رودان به کجا رسید!