مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 00:052023-08-23سياسي

رحیمی مظفری خبر داد؛ احداث نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در شهرستان کوار


«مقدمات عملیات احداث نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی انجام شده و پس از تأیید استعلام های مربوطه ، عملیات احداث این نیروگاه خورشیدی آغاز خواهد شد .

- عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده سروستان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگارپارلمانی باشگاه توانای خبرگزاری فارس از احداث یک نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی خبر داد.

وی گفت : با توجه به وجود ناترازی ها درحوزه انرژی و لزوم سرمایه گذاری در نیروگاه های برق ، وزارت نیرو اقدام به تقویت و یا احداث نیروگا ه های جدید کرده که یکی از این اقدامات ، احداث نیروگاه  خورشیدی50 مگاواتی توسط شرکت فولاد پاسارگاد درشهرستان کوار است که مقدمات عملیات احداث نیروگاه انجام شده و پس از تأیید استعلام های مربوطه ، عملیات احداث این نیروگاه خورشیدی آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است که هزینه احداث نیروگاه های خورشیدی به ازای هر کیلو وات ، حدود 25 میلیون تومان است که گاهی بر اساس تجهیزات گرانتر نیز می شود .

دبیر کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد : بخشی از تجهیزات این نیروگاه خورشیدی ، توسط شرکت فولاد پاسارگاد ، طی قراردادی با یک شرکت چینی به ارزش 12 میلیون یورو تامین می شود که این تجهیزات تا شش ماه آینده تحویل خواهد شد و مقرر شده شرکت فولاد پاسارگاد جهت آماده سازی زیرساخت های نیروگاه خورشیدی  هر چه سریعتر اقدام کند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی مظفری خبر داد؛ احداث نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در شهرستان کوار

رحیمی مظفری خبر داد؛ احداث نیروگاه خورشیدی 50 مگاواتی در شهرستان کوار