مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-23حوادث

400 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف شد


فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به کشف 400 کیلوگرم مواد مخدر ظرف مدت 14 روز گذشته در این استان، گفت: استان سمنان برای سوداگران مرگ، آخر خط است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی و هوشمندانه و با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، همکاران بنده در 14 روز گذشته طی انجام عملیات منسجم، ضربتی و غافلگیرانه هفت نفر قاچاقچی حرفه ای را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: همچنین به همراه این قاچاقچیان، هفت دستگاه انواع خودرو توقیف و در مجموع 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محله ها از مهم ترین مطالبات مردم و دغدغه پلیس است، تصریح کرد: با همت مأموران پلیس، 65 نفر از سرکرده های اصلی توزیع مواد مخدر در شهرهای این استان و محله ها دستگیر و روانه زندان شدند.

موقوفه ای تأکید کرد: برخورد مقتدرانه با قاچاقچیان، سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر، این شیادانی که زندگی و آینده جوانان ما را بازیچه اهداف پلید خود قرار می دهند، با جدیت در دستور کار پلیس است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف شد

400 کیلوگرم مواد مخدر در سمنان کشف شد