مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-03سياسي

مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد


یاسوج_ مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عیسی عباسی افزود: همایش پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان کهگیلویه از جلوی سپاه پاسداران ناحیه مقاومت بسیج به طرف امامزاده آقا میر (ع) در ساعت 16 و 30 دقیقه برگزار و چهار موکب در مسیر به زائرین خدمات ارائه می دهد.

وی ابراز داشت: پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان گچساران ساعت 7 و 30 دقیقه صبح از فلکه فرودگاه به طرف حرم مطهر امامزاده جعفر (ع) پیش بینی شده و تعداد 6 موکب هم در مسیر مستقر می شود.

عباسی تصریح کرد: این همایش پیاده روی در شهرستان دنا در چند نقطه برگزار می شود و در شهر سی سخت از امامزاده سید محمد (ع) به طرف امامزاده شاه عسکر (ع) است.

وی ابراز داشت: همچنین روستای تمنک به طرف مسجد امام حسین (ع).

روستای درب کلات از دو راه سادات محمودی به طرف امامزاده محمود طیار (ع) و در شهر پاتاوه از پاتاوه به طرف امامزاده بی بی زهرا خاتون (س) راهپیمایی جاماندگان اربعین را از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح و فعالیت 20 موکب داریم.

مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: همایش پیاده روی شهرستان مارگون ساعت 10 صبح از مصلای نماز جمعه به طرف تپه نورالشهدا است و تعداد سه موکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد

مسیرهای پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در کهگیلویه و بویراحمد