مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29سياسي

تزریق اعتبار ارزش افزوده به شهرداری های کشور پیگیری می شود


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات و تزریق اعتبار ارزش افزوده به شهرداری های سراسر کشور پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی نیکزاد ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی مرتفع ترین برج دوقلو استان اردبیل، اظهار کرد: ارزش افزوده متعلق به شهرداری های سراسر کشور یک امر بسیار مهمی در توسعه و آبادانی شهرها محسوب می شود که تزریق اعتبار ارزش افزوده در طی 5 ماه اخیر متوقف شده است.

وی افزود: هفته آینده مشکل عدم تزریق ارزش افزوده به شهرداری های سراسر کشور به شکل ویژه در دستور کار مجلس و دولت قرار خواهد گرفت و در حداقل ترین زمان، تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در سفر سال 1379 به استان اردبیل در بازدید از مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی فرمودند که شیخ صفی یک مجموعه بسیار ارزشمند مذهبی و ایرانی است.

نیکزاد تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان بازدید از بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، تاکید کردند که در نگهداری و ارزشمندسازی گسترده و ویژه این مجموعه باید حداکثر تلاش و اقدامات لازم در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار ارزش افزوده به شهرداری های کشور پیگیری می شود

تزریق اعتبار ارزش افزوده به شهرداری های کشور پیگیری می شود