مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:252023-08-27سياسي

چند هشدار جدی از شورای نگهبان به پیش ثبت نامی ها در کهگیلویه و بویراحمد


رییس دفتر بازرسی و نظارت شورای نگهبان در کهگیلویه و بویراحمد چند هشدار جدی به پیش ثبت نامی های متقاضی کاندیداتوری انتحابات مجلس در این استان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نشست خبری رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد با رسانه ها برگزار شد.

در این نشست سید مهدی جوکار اظهار کرد: در استان ما به خاطر تاثیرگذاری نگاه های قومیتی و طایفه ای و برخی از عوامل دیگر انتخابات زودتر از جاهای دیگر رقم می خورد و چنان رفتارهای پیش از موعدی انجام می شود که گویی باید صندوق رای را از همین هفته به یاسوج بیاورند.

! ذهنیتی اشتباه در مورد پیش ثبت نام وی به ذهنیت اشتباهی که برخی افراد در خصوص  فرایند پیش ثبت دارند گفت: پیش ثبت نام تاثیری بر انتخابات نباید داشته باشد برخی احزاب و افراد احساس می کنند که با پیش ثبت نام انتخابات آغاز شده است.

این مسئول در ادامه خطاب به خبرنگاران با اشاره به این که در این جلسه تنها به دنبال رفع چنین شبهاتی در خصوص پیش ثبت نام هستیم گفت: چرا که برخی ها حتی به اشتباه بنر انتخاباتی را هم آماده کرده اند که این فهم درستی از پیش ثبت نام در جامعه نیست، حتی یک نفر به ما زنگ می زند و می گوید آیا کار را شروع کنیم!.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند هشدار جدی از شورای نگهبان به پیش ثبت نامی ها در کهگیلویه و بویراحمد

چند هشدار جدی از شورای نگهبان به پیش ثبت نامی ها در کهگیلویه و بویراحمد