مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 10:152023-08-26سياسي

بنیاد نخبگان استان تهران محفلی برای تکریم از سرآمدان معاصر خواهد شد


رییس بنیاد نخبگان استان تهران اعلام کرد: از این به بعد این نهاد محفلی برای تکریم از سرآمدان و نخبگان است و از همه سرآمدان تکریم خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حیدر مفتاحی زاده امروز در مراسم تکریم و بزرگداشت نخبه معاصر ایران دکتر مهدی بلالی مود، استاد سرآمد علم سم شناسی کشور و پزشک برجسته دوران دفاع مقدس با بیان اینکه امروز برای من روز عزیزی است، افزود: اولین دلیل آن این است که آغاز فعالیتم در بنیاد ملی همزمان با رونمایی از کتاب دکتر بلایی مود است، دوم آنکه این رونمایی از کتابی است که در خصوص گام های مؤثر برداشته شده در دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: من ایلامی هستم و در زمان دفاع مقدس شاهد بودم که جانبازان به ویژه جانبازان شیمیایی چه زجرهایی را متحمل شدند و زمانی که این کتاب را مطالعه می کردم، بسیار لذت بردم.

مفتاحی زاده خاطر نشان کرد: از همه مستعدان و برترین های کشور درخواست دارم که چنین شخصیت هایی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا بتوانند برای نظام و مردم گام های مؤثری بردارند.

رییس بنیاد نخبگان استان تهران با تاکید بر اینکه این نهاد از امروز محفلی این چنینی برای تکریم سرآمدان معاصر خواهد بود، یادآور شد: تلاش داریم از همه نخبگان و سرآمدان معاصر طی برگزاری مراسمی قدردانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد نخبگان استان تهران محفلی برای تکریم از سرآمدان معاصر خواهد شد

بنیاد نخبگان استان تهران محفلی برای تکریم از سرآمدان معاصر خواهد شد