مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-10فرهنگي

مستندی با محوریت جام جهانی قطر متقاضی سینما حقیقت


مستند «نیما و سهراب» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین همایونفر، متقاضی حضور در هفدهمین جشنواره «سینماحقیقت» است - مستند نیما و سهراب به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین همایونفر، متقاضی حضور در هفدهمین جشنواره سینماحقیقت است به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، تولید مستند نیما و سهراب همزمان با جام جهانی قطر آغاز شد و این روزها به مرحله تدوین رسیده است.

نام این مستند براساس سوژه های اصلی فیلم انتخاب شده است و روایت پدر و پسری ایرانی است که در کشور انگلستان زندگی می کنند و برای دیدن و تشویق بازی تیم ملی ایران در جام جهانی به قطر سفر می کنند.

ساخت فیلم های مستند در بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و نیز جوایز متعدد از جشنواره فیلم های مستند ورزشی داخلی و بین المللی از جمله سوابق مستندسازیِ ورزشی حسین همایونفر به حساب می آید.

همایونفر همچنین ساخت مستند و تن من را در کارنامه اش دارد که جوایز جشنواره های فیلم مقاومت، فیلم های ورزشی ایران و جشنواره فیلم های ورزشی کنیا را دریافت کرده است.

مستند نیما و سهراب به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین همایونفر، این روزها توسط مجتبی یزدی زاده در مرحله تدوین است و متقاضی حضور در هفدهمین جشنواره سینماحقیقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستندی با محوریت جام جهانی قطر متقاضی سینما حقیقت

مستندی با محوریت جام جهانی قطر متقاضی سینما حقیقت