مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-27سياسي

اجرایی نشدن برخی قوانین برازنده جامعه ایثارگری نیست


نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: برازنده ایثارگران، جانبازان و خانواده های شهدا نیست که با بی توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رضا احمدی سنگری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجلس یازدهم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را شروع کرده است، اظهار کرد: این موضوع باید در سال جاری هم تداوم پیدا می کرد و لغو آن به هر دلیلی قابل قبول نیست.

احمدی سنگری افزود: نامه با امضا بیش از یکصد نماینده مجلس خطاب به دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تهیه شده و در آن موضوع اهمیت قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گوشزد شده است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و برازنده آنها نیست که با بی توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار گیرند، بیان کرد: لغو این قانون اشتباه است و هنوز بسیاری از فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیت خودشان هستند.

عضو کمیسیون اصل 90 اضافه کرد: تلاش می کنیم مجلس یازدهم این موضوع را به عنوان اولویت مورد تجدید نظر قرار دهد و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی نشدن برخی قوانین برازنده جامعه ایثارگری نیست

اجرایی نشدن برخی قوانین برازنده جامعه ایثارگری نیست