مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 11:302023-09-20اجتماعي

توسعه رشته های فنی اولویت آموزشی آموزش و پرورش یزد است


مدیرکل آموزش و پرورش یزد با بیان این که آغاز رسمی سال تحصیلی امسال شنبه اول مهر خواهد بود، گفت: توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش از جمله اولویت های نظام آموزشی در این استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به منظور بزرگداشت آغاز سال تحصیلی جدید در استان برگزار شد، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی امسال امروز با جشن شکوفه ها آغاز شده و از شنبه اول مهرماه رسماً مدارس استان یزد با زنگ مهر و مقاومت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: طنین بانک توحید هم ظهر شنبه در مدارس استان یزد با هدف نهادینه کردن نماز جمعه در مدارس انجام می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان این که گسترش سهم رشته های مهارتی در مجموعه دانش آموزان متوسطه دوم در دستور کار امسال آموزش و پرورش یزد است، گفت: توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کارودانش یکی از اولویت های آموزشی در استان یزد است.

رحیمی نژاد در ادامه عدالت آموزشی را از جمله الزامات اجرایی برای سال تحصیلی جدید دانست و افزود: افزایش 300 درصدی هنرستان های جوارکارخانه ای در استان یزد را در مهر ماه امسال شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: بر خلاف سال های گذشته که به سختی باید دانش آموزان را به سمت رشته های مهارتی و فنی هدایت می کردیم، امسال دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه رشته های فنی اولویت آموزشی آموزش و پرورش یزد است

توسعه رشته های فنی اولویت آموزشی آموزش و پرورش یزد است