مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-29فرهنگي

عزت الله رمضانی فر به تئاترشهر آمد/همراهی ایرج طهماسب و حمید جبلی


مراسم افتتاحیه نمایش «سوسمار» با حضور ایرج طهماسب، حمید جبلی، عزت الله رمضانی فر، شیرین یزدان بخش، محمدجواد طاهری در تئاترشهر برگزار شد.

- مراسم افتتاحیه نمایش سوسمار با حضور ایرج طهماسب، حمید جبلی، عزت الله رمضانی فر، شیرین یزدان بخش، محمدجواد طاهری در تئاترشهر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، مراسم افتتاحیه نمایش سوسمار به نویسندگی حمید جبلی و کارگردانی رحمت امینی، شب گذشته دوشنبه 6 شهریور با حضور هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

ایرج طهماسب و حمید جبلی 2 یار قدیمی و پیشکسوت عرصه هنر و عزت الله رمضانی فر پیشکسوت عرصه سینما و تئاتر، مهمانانی بودند که پیش از اجرای نمایش سوسمار با سید محمدجواد طاهری مدیر مجموعه تئاتر شهر دیدار و گفتگو کردند و بعد با حضور در لابی سالن چهارسو این نمایش را افتتاح کردند.

حمید جبلی پس از پایان نمایش ضمن خوش آمدگویی به حاضران در سالن گفت: تئاتر مانند فیلم ماندگار نمی شود، مانند یک پروانه از پشت پنجره گذر می کند یا مانند آب روان می رود اما تماشاگر است که تئاتر را زنده و ماندگار می کند.

سپاسگزارم از همه شما برای حضورتان در اینجا چون شما تئاتر را تنها نگذاشتید و در هر شرایطی همراه این هنر بوده اید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت الله رمضانی فر به تئاترشهر آمد/همراهی ایرج طهماسب و حمید جبلی

عزت الله رمضانی فر به تئاترشهر آمد/همراهی ایرج طهماسب و حمید جبلی