مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-02فرهنگي

کمدی «سینما شهر قصه» پس از 3 سال به سینما می آید


علی اکبر حیدری اعلام کرد که فیلم «سینما شهر قصه» به زودی روی پره سینما می رود و سپس برنامه ریزی برای اکران «2888» تا پیش از پایان سال انجام خواهد شد.

- علی اکبر حیدری اعلام کرد که فیلم سینما شهر قصه به زودی روی پره سینما می رود و سپس برنامه ریزی برای اکران 2888 تا پیش از پایان سال انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیوان علیمحمدی و علی اکبر حیدری در سال های گذشته دو فیلم سینما شهر قصه و 2888 را ساختند که اولی در جشنواره سی وهشتم فیلم فجر و دیگری در چهلمین دوره این جشنواره رونمایی شدند اما هیچ کدام هنوز به اکران عمومی نرسیده اند.

علی اکبر حیدری در گفت وگویی با ایسنا درباره آخرین وضعیت اکران این دو فیلم بیان کرد: اگر اتفاق غیرمترقبه ای پیش نیاید سینما شهر قصه تا اواخر شهریورماه یا اوایل ماه مهر روی پرده سینماها خواهد رفت.

بعد از اینکه تکلیف اکران این فیلم مشخص شود، فیلم 2888 را نیز تا آخر سال به نمایش درمی آوریم چون قصد داریم هر دو فیلم را امسال اکران کنیم.

او با اشاره به اینکه فیلمیران پخش فیلم سینما شهر قصه را برعهده دارد، افزود: سینما شهر قصه فیلمی درباره سینماست که باید حتما روی پرده سینما اکران شود و می خواستیم زودتر اکران کنیم که با شیوع کرونا برنامه ریزی ها به هم ریخت چرا که پس از نمایش فیلم در جشنواره فجر، خیلی از پخش کننده ها متقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمدی «سینما شهر قصه» پس از 3 سال به سینما می آید

کمدی «سینما شهر قصه» پس از 3 سال به سینما می آید