مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 12:152023-08-28اقتصادي

اقامتگاه های بوم گردی خلاء نبود هتل را پر کردند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: اگرچه در شهرستان تربت حیدریه از داشتن هتل محروم هستیم اما اقامتگاه های بوم گردی به خوبی توانستند این خلاء را پر کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه گفت: اگرچه در شهرستان تربت حیدریه از داشتن هتل محروم هستیم اما اقامتگاه های بوم گردی به خوبی توانستند این خلاء را پر کنند.

علی محمدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه تاکنون در شهرستان 19 اقامتگاه بوم گردی فعال یا در حال دریافت مجوز هستند، اظهار کرد: به زودی سیزدهمین اقامتگاه بوم گردی شهرستان تربت حیدریه افتتاح و دو اقامتگاه دیگر نیز تا پایان امسال مجوزهای لازم را دریافت خواهند نمود.

وی با اشاره به اینکه باقی اقامتگاه های بوم گردی در حال مرمت بنا هستند، بیان کرد: حدود 70 تا 80 درصد اقامتگاه های بوم گردی که اکنون فعالیت دارند به خصوص در روستاهای گردشگری رود معجن، کامه و.

از نظر پذیرش مسافر وضعیت بسیار مناسبی دارند.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تربت حیدریه همچنین از فعالیت سه خانه مسافر در این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه اقامتگاه های بوم گردی تأثیر بسیار خوبی بر افزایش و ماندگاری مسافران داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامتگاه های بوم گردی خلاء نبود هتل را پر کردند

اقامتگاه های بوم گردی خلاء نبود هتل را پر کردند