مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 00:352023-08-30ورزشي

مربی فولاد خوزستان: تلاش می کنیم در تعطیلات لیگ از بحران خارج می شویم


مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی که امروز ارائه دادیم آینده روشنی برای تیم می بینیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از خوزستان، اولی گلادیسون، مربی برزیلی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست 2 بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری در مورد چهارمین شکست متوالی این تیم در لیگ برتر و اینکه فولاد از گزینه های سقوط شد به شمار می رود، اظهار داشت: قبل از هرچیزی باید درگذشت یکی از پیشکسوتان رسانه در استان را تسلیت بگویم.

بازی که امروز ارائه دادیم آینده روشنی برای تیم می بینیم.

همانطوری که دیدید حمایت سراسری هواداران خوب را در ورزشگاه خانگی داشتیم، اما در این بازی ها و مقابل تیم های قدرتمند وقتی غفلت کنید در یک لحظه به ضرر شما تمام می شود.

وی افزود: پرسپولیس تیم جدیدی نیست که بخواهیم درموردش صحبت کنیم این تیم قدیمی و ریشه دار است و یکی از بهترین تیم های آسیاست و نتایجش در فصل های گذشته گویای قدرتش هست این بازی ها جزییات و تمرکز مهم است و تجربه پرسپولیس بر تیم ما چربید و به پیروزی رسید.

مربی فولاد در مورد شرایط فنی این تیم  و تعویض های فولاد اظهار داشت: من چیزی در مورد تاخیر در تعویض ها متوجه نشدم  اما اگر بازیکنان نمی آمدند و گل می خوردیم می گفتید چرا تعویض نکردید یا برعکس ، فوتبال غیر قابل پیش بینی است و با لحظات پیش می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی فولاد خوزستان: تلاش می کنیم در تعطیلات لیگ از بحران خارج می شویم

مربی فولاد خوزستان: تلاش می کنیم در تعطیلات لیگ از بحران خارج می شویم