مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-29سياسي

پرهیز مسئولان از کارنامه نمایی/ باید آلام مردم را بشنویم


فرماندار گرگان با بیان اینکه انتصابات ادارات شهرستان در چارچوب تحقق شعار سال خواهد بود، گفت: هدف رفع مشکلات مردم است و استاندار گلستان و همه مسئولان استان بر این موضوع تأکید دارند.

- ایسنا/گلستان فرماندار گرگان با بیان اینکه انتصابات ادارات شهرستان در چارچوب تحقق شعار سال خواهد بود، گفت: هدف رفع مشکلات مردم است و استاندار گلستان و همه مسئولان استان بر این موضوع تأکید دارند.

دکتر اسماعیل نادری، عصر امروز سه شنبه 7 شهریورماه 1402 در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر روز که از عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد، بیشتر جایگاه ویژه این نظام در جهان مشهود می شود، اظهار کرد: در دوره ای که جهاد تبیین بیش از گذشته برای کشور ما حائز اهمیت است، رسانه ها نقش مهمی در آگاهی بخشی دارند.

وی با تأکید بر اینکه ارتباط دو سویه دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه باعث امیدآفرینی و پویایی جامعه می شود، ادامه داد: مردم در همه دوره های پس از انقلاب نقش خود را ایفا کرده اند و هم اکنون در دولت مردمی سیزدهم این مسئولان هستند که نقش خود را در قبال مردم ایفا کنند.

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به اینکه رسانه ها بر همه مشکلات موجود اشرافیت دارند و با اطلاع رسانی و پیگیری زمینه ساز عمران و آبادانی هستند، افزود: از ظرفیت خبرنگاران باید برای گزارش دهی و گزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز مسئولان از کارنامه نمایی/ باید آلام مردم را بشنویم

پرهیز مسئولان از کارنامه نمایی/ باید آلام مردم را بشنویم