مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 10:452023-09-05اجتماعي

آخرین اخبار از شلمچه و چذابه یک روز مانده به اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، خدمت رسانی به زوار اربعینی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و 72 یار باوفایش در مرز شلمچه در خرمشهر و مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان همچنان ادامه دارد.

بر این اساس اقدامات گوناگونی برای بازگشت زائران حضرت سیدالشهدا(ع) در مرزهای استان خوزستان از سوی متولیان امر اتخاذ شده است تا این زوار پس از پایان سفر خود به راحتی به مقصد برسند.

راه اندازی سامانه پست یافته در چذابه سرپرست فرمانداری دشت آزادگان گفت: زائران اربعین  وسایل گمشده خود را می توانند با سامانه پست یافته پیدا کنند.

رستم عیدی پور سرپرست فرمانداری دشت آزادگان با حضور در واحدهای فعال در پایانه مرزی دشت آزادگان از غرفه  خدمات رسانی پست شهرستان دشت آزادگان بازدید کرد.

وی تقدیر از عبدالله عفری رییس پست شهرستان دشت آزادگان و همکاران وی در ایام اربعین بیان کرد:  یکی از دغدغه ها و نگرانی های زائران اربعین در طول سفر گم شدن اشیاء و لوازمشان بود که کجا به دنبالش بروند و یا بعد از سفر برای جست وجو مدارک گم شده سرگردان می شدند.

  سرپرست فرمانداری دشت آزادگان عنوان کرد: خوشبختانه اداره پست در اقدامی خوب با استفاده از سامانه پست یافته شرایطی ایجاد کرده است تا افراد بتوانند با استفاده از این سامانه  اشیاء گمشده خود را اعم از گوشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از شلمچه و چذابه یک روز مانده به اربعین

آخرین اخبار از شلمچه و چذابه یک روز مانده به اربعین