مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 18:402023-08-27ورزشي

استعدادهای ورزشی هدایت شوند/ بررسی مشکلات زیرساختی استان سمنان


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ضرورت هدایت استعدادهای ورزشی به خصوص در رشته هایی مانند فوتبال گفت: شناسایی استعدادها، سرمایه گذاری برای آینده ورزش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مرتضی مطیعی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با رییس فدراسیون فوتبال به میزبانی دفتر خود ضمن اشاره به ضرورت استعدادیابی در نقاط مختلف کشور، تاکید کرد: شناسایی استعدادهای درخشان در رشته فوتبال زمینه حضور چهره های جدید در تیم های فوتبال را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها در واقع سرمایه گذرای برای آینده ورزش است، تاکید کرد: درخشش رشته فوتبال ساحلی در سمنان نمونه توجه به همین استعدادها است.

امام جمعه سمنان گفت: شهرستان های مختلف استان سمنان از شرایط بسیار مناسبی برای توسعه رشته فوتبال ساحلی برخوردارند که البته تحقق این امر به حمایت و سرمایه گذاری بیش از پیش مسئولان و فدراسیون فوتبال نیاز دارد.

مطیعی در دیگر بخش سخنان خود با اشاره به تیم آزادی سمنان که همه اعضای آن به شهادت رسیدند، گفت: بازیکنان تیم فوتبال آزادی سمنان که به درجه رفیع شهادت نائل شدند، همگی متعلق به مناطق محروم سمنان بودند که به منطقه سرداران معروف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهای ورزشی هدایت شوند/ بررسی مشکلات زیرساختی استان سمنان

استعدادهای ورزشی هدایت شوند/ بررسی مشکلات زیرساختی استان سمنان