مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:402023-09-17بين الملل

همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان بین المللی مهاجرت


رییس سنای ازبکستان و مدیر منطقه ای سازمان بین المللی مهاجرت برای اروپای شرقی، اروپای جنوب شرقی و آسیای مرکزی در شهر «تاشکند» گسترش همکاری های متقابل را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگرازی فارس در تاشکند، تنزیلا ناربایوا رییس سنای ازبکستان و مانفرد پروفیزی مدیر منطقه ای سازمان بین المللی مهاجرت برای اروپای شرقی، اروپای جنوب شرقی و آسیای مرکزی در شهر تاشکند گسترش همکاری های متقابل را بررسی کردند.

  در این دیدار موضوعات گسترش همکاری های متقابل بین ازبکستان و سازمان بین المللی مهاجرت در حمایت از مهاجران کاری موقت در خارج از کشور و اعضای خانواده های آنها، مبارزه با قاچاق انسان مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، با پیوستن ازبکستان به سازمان بین المللی مهاجرت به عنوان عضو کامل در سال 2019 میلادی همکاری های متقابل بیش از پیش گسترش پیدا کرد.

  هم اکنون برنامه اقدامات عملی برای سال های 2021 و2023 میلادی ( نقشه راه ) برای توسعه همکاری بین ازبکستان و سازمان بین المللی مهاجرت با موفقیت اجرا می شود.

در چارچوب آن اقدامات مهم در زمینه مهاجرت اجرا و کارهای عملی در زمینه مدیریت کنترل مرزها و مبارزه با قاچاق انسان انجام شده است.

  در این دیدار همچنین چندین پیشنهادات برای گسترش همکاری های متقابل نیز مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان بین المللی مهاجرت

همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان بین المللی مهاجرت