مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-04سياسي

مهسا امینی؛ دروازه کاسبی اپوزیسیون از ایرانیان


به دنبال اغتشاش سال گذشته به بهانه فوت مهسا امینی، اپوزیسیون ایرانی در خارج و داخل کشور، به هر شکل و بهانه ای به دنبال کاسبی مالی خود از جیب ایرانیان به خصوص ایرانیان خارج از کشور هستند.

- بعد از اجرای کنسرت سیدنی، گوگوش با شعار بی شرف توسط براندازان بدرقه شد کاسبی گوگوش در ایام اغتشاشات فقط به اجرای کنسرت ختم نمی شد، بلکه در کانادا عطرهایی فروخته می شد که عکس گوگوش و بوی زن، زندگی، آزادی در آن تبلیغ می شد! آن زمان این بیلبورد با موجی از انتقادات کاربران به همراه شده بود.

  سروش لشکری معروف به هیچکس افشاگری یک مجری شبکه BBC فارسی از هیچکس خواننده فراری برای جنگ طلبی خود علیه ملت ایران، کاسبی این لیدر اغتشاشات بود.

رعنا رحیم پور مجری اخراج شده BBC فارسی خطاب به هیچکس: اینکه دوست داری به ایران حمله نظامی شود، آیا با 400هزار دلاری که گرفتی ربطی دارد یا خیر؟   پدر محسن شکاری محسن شکاری که اخیرا به جرم مفسد فی الارض اعدام شده است.

پدر وی در ماه های گذشته با تولید ماگ  و تیشرت با عکس پسرش در حال کاسبی با خون فرزند خود بود.

مهناز افشار مهناز افشار بازیگر ایرانی که در خارج از ایران زندگی می کند در ماه های گذشته چمدان های زن، زندگی آزادی می فروخت!   خواننده ای لس آنجلس نشین اجرای کنسرت های پر ترافیک با شعار زن، زندگی آزادای توسط عرفان، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهسا امینی؛ دروازه کاسبی اپوزیسیون از ایرانیان

مهسا امینی؛ دروازه کاسبی اپوزیسیون از ایرانیان