مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-05سياسي

رییسی به خراسان جنوبی سفر می کند


استاندار خراسان جنوبی از سفرسید ابراهیم رییسی، رییس جمهور همزمان با اربعین حسینی به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: فلسفه این سفر، دیدار مردمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، جواد قناعت، در گفت وگوی ویژه خبری از سفر رییس جمهور همزمان با اربعین حسینی به استان خراسان جنوبی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر مردم استان برای دیدار با رییس جمهور مردمی، ایشان هم دنبال فرصتی بودند که به درخواست مکرر مردم مبنی بر این تقاضا پاسخ مثبت بدهند.

وی ادامه داد: به این منظور آیت الله رییسی، اربعین را به عنوان این سفر یک روزه انتخاب کردند و این سفر اداری، رسمی و دولتی نیست و سفر مردمی است و وزیران ایشان را همراهی نمی کنند و جلسه دولتی هم نداریم.

قناعت، شرکت رییس جمهور در مراسم اربعین امامزادگان باقریه را برنامه اول سفر او به استان دانست و بیان داشت: اولین برنامه آیت الله رییسی شرکت در مراسم اربعین و عزاداری در امامزادگان باقریه بیرجند است که رییس جمهور ساعت 9 صبح در جمع عزاداران حسینی حضور پیدا می کنند و بعد از شرکت در عزاداری، در جمع مردم سخنرانی خواهند کرد.

وی نشست با نخبگان استان و نشست با ائمه جمعه، علما و طلاب را دو برنامه دیگر سفر آیت الله رییسی به خراسان جنوبی برشمرد و ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه ملی راه آهن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی به خراسان جنوبی سفر می کند

رییسی به خراسان جنوبی سفر می کند