مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-17ورزشي

7 سال روی این استعدادها کار کرده ایم


نایب رییس هیات تنیس روی میز کرمانشاه عملکرد ورزشکاران دختر کرمانشاهی در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر تنیس روی میز کشور را قابل تحسین عنوان کرد و گفت: - ایسنا/کرمانشاه نایب رییس هیات تنیس روی میز کرمانشاه عملکرد ورزشکاران دختر کرمانشاهی در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر تنیس روی میز کشور را قابل تحسین عنوان کرد و گفت: هفت سال است روی این استعدادها کار می کنیم.

طاهره جعفری وفا در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به عملکرد خوب دختران تنیس روی میز کرمانشاه در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر، اظهارکرد: در این رقابت ها که به میزبانی استان تهران برگزار شد، تیم کرمانشاه مقام دوم تیمی را بدست آورد.

وی افزود: تیم کرمانشاه با حضور پنج بازیکن شامل وانیا یاوری، رایا جواهری، سارینا جهانشاهی، باران چراغ ویسی و مهدیس حیدری با سرمربی گری خودم و سرپرستی سمیرا مرادی به این مسابقات اعزام شد.

سرمربی تیم تنیس روی میز دختران نونهال کرمانشاه تصریح کرد: تیم کرمانشاه سال گذشته دراین رقابت ها در جایگاه سوم کشور قرار گرفت و امسال با یک ماه اردوی مستمر بنا داشتیم حتما این جایگاه را ارتقاء دهیم، اما با وجود مدعیان بسیار بزرگی از استان های البرز و همدان و تهران کار سختی پیش رو داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 سال روی این استعدادها کار کرده ایم

7 سال روی این استعدادها کار کرده ایم