مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 23:102023-08-30اقتصادي

اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای نیروگاه برق هسته ای دارخوین


پروژه نیروگاه برق هسته ای 300 مگاواتی دارخوین شادگان که سال ها عملیات اجرایی آن متوقف شده بود دوباره فعال شد و بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امشب با حضور در نمایشگاه های بین المللی اهواز از نمایشگاه هفته دولت بازدید کرد.

حسینی محراب با حضور در غرفه نشست خبری استانداری در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات مهم دولت در استان اطلاع رسانی شده است و پروژه های بزرگ و ملی در سطح استان، شهرستان، بخش ها و روستاهای استان با تلاش دولت و اختصاص بودجه های سنگین برای استان در دستور کار بوده است.

وی افزود: شاید بتوان گفت استان خوزستان با محاسبه سرمایه گذاری ها و بودجه های مربوط به سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت نسبت به سایر استان های کشور جلوتر است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه رویدادهایی مانند نمایشگاه هفته دولت فرصتی برای نشان دادن تلاش های مختلف در کشاورزی، صنعت، منابع طبیعی، نفت، پتروشیمی و حفاری محسوب می شود بیان کرد: پروژه نیروگاه برق هسته ای 300 مگاواتی دارخوین شادگان که سال ها عملیات اجرایی آن متوقف شده بود دوباره فعال شد و بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای نیروگاه برق هسته ای دارخوین

اختصاص دو هزار میلیارد تومان برای نیروگاه برق هسته ای دارخوین