مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-04اجتماعي

بازگشت بیش از 900 هزار زائر به کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی در پایانه مرزی مهران بابیان اینکه زائران به سهولت و آسانی و با رضایت مسیر راهپیمایی اربعین را طی می کنند و به عتبات عالیات مشرف می شوند، - رییس قرارگاه اربعین فراجا از بازگشت بیش از 900 هزار زائر اربعین به کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی در پایانه مرزی مهران بابیان اینکه زائران به سهولت و آسانی و با رضایت مسیر راهپیمایی اربعین را طی می کنند و به عتبات عالیات مشرف می شوند، اظهار داشت: طی نشستی که با حضور وزیر کشور و مقامات کشور عراق برگزار شد تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین حسینی اندیشیده تا این عزیزان به سهولت به کشور بازگردند.

رییس قرارگاه اربعین فراجا در خصوص این تمهیدات تصریح کرد: مقرر شده تا در خصوص تأمین وسایل نقلیه و مسیر های جاده ای منتهی به کشور عزیزمان ایران را مهیاسازی و پلیس و سایر دستگاه های خدمات رسان نیز کنار زائران باشند تا ان شاء الله بدون مشکل بازگردند.

سردار شرفی عنوان داشت: تاکنون بیش از 900 هزار زائر به کشور بازگشتند و همچنان بحث حمل و نقل مهم ترین مؤلفه به شمار می آید که در این زمینه نیز خوشبختانه تمهیدات لازم پیش بینی شده و تا به امروز کسری اتوبوس نداریم و همکاران راهنمایی و رانندگی و سایر حوزه های انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 900 هزار زائر به کشور

بازگشت بیش از 900 هزار زائر به کشور