مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:202023-08-29سياسي

کارنامه فعالیت دولت سیزدهم در دو سالگی خدمت


غلامحسین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور با حضور در برنامه «صف اول» دوشنبه 6 شهریور شبکه خبر، کارنامه دو ساله فعالیت دولت سیزدهم را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متن کامل این برنامه به شرح زیر است:  سوال: آقای دکتر امروز عسلویه بودید آنجا چه خبر بود؟ شما از چیز هایی که ممکن است مردم نشنیده باشند بفرمایید.

اسماعیلی: توفیق داشتیم امروز در خدمت آقای رییس جمهور برای بهره برداری از فاز 11 پارس جنوبی به عسلویه سفری داشته باشیم، مجموعه بسیار افتخارآمیز در ابعاد مختلف هم از جهت فنی و هم از جهت دانش تخصصی و هم از نظر کار بومی و ایرانی و هم از نظر اثربخشی در اقتصاد ایران و تامین نیاز جامعه و بهره برداری از میدان مشترک گازی ایران و قطر در نقطه صفر آب های مرزی در منتها الیه جنوب ایران با همت متخصصین ایرانی ما مجموعه ای که حدود 20 سال بود با تعلل مدیران وقت و با حضور شرکت های خارجی و رفت و آمد های آن ها و انعقاد قرارداد با شرکت توتال و برخی از شرکت های دیگر این پروژه معطل مانده بود، ولی اراده قوی از دولت مردمی که به دنبال رسیدن به ایران قوی است و یکی از مصادیق قدرت اقتصادی کشور به حساب می آید ما امروز افتخار کردیم من خودم آن جا به متخصصین حوزه صنعت نفت بالیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه فعالیت دولت سیزدهم در دو سالگی خدمت

کارنامه فعالیت دولت سیزدهم در دو سالگی خدمت