مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:512023-08-26سياسي

خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی استان قم گردهم آمدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، همایش خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی استان قم، سوم شهریورماه در تالار فرهنگ و هنر قم با حضور خادمیاران رضوی استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میریان، رییس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و دارالقرآن حرم علی بن موسی الرضا(ع)؛ حجت الاسلام والمسلمین مؤدب، مدیر دانشکده الهیات دانشگاه قم؛ محمدعلی اسدتاش، مسئول کانون قرآن خدمت رضوی استان قم، جمعی از اصحاب رسانه و قاریان بین المللی قرآن استاد علی علیزاده و استاد مهدی علم خواه به عنوان مجری در این همایش حضور داشتند.

خادمیاران و اعضای حاضر در این همایش به پرچم متبرک آستان قدس رضوی عرض ارادت کردند؛ صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط محمد سلیمانی نسب، خادم حرم امام رضا(ع) قرائت شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمسعود میریان، رییس مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در ابتدا با اشاره به اینکه امام رضا(ع) می فرماید: کلام الله لا تتجاوزوه لا تَطلُبُوا الهُدی فی غَیرِالقُرآنِ فَتَضِلّوا؛ قرآن کلام الله است از او پیشی نگیرید تجاوزی از قرآن نداشته باشید و هدایت را از غیر قرآن نجویید که گمراه می شوید ، اظهار کرد: مشهدالرضا قطب قرآنی است و در عرصه قرآنی برنامه های خوبی انجام شده است، اما هنوز هم با مطلوب قرآنی فاصله داریم و باید برای تجلی بخشیدن و نهادینه کردن کلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی استان قم گردهم آمدند

خادمیاران کانون قرآن خدمت رضوی استان قم گردهم آمدند