مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-11سياسي

محرومیت شهرستان آبیک در حوزه بهداشت و درمان پذیرفته نیست


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: محرومیت شهرستان آبیک در حوزه بهداشت و درمان بعد از گذشت بیش از 40 سال ار عمر انقلاب پذیرفته نیست و نیازمند برنامه ریزی های جدید و تحولی از سوی مسوولان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، علی فولیان در جلسه پیشگیری از وقوع جرم شهرستان آبیم که ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: آبیک به عنوان یک شهرستان صنعتی و دارا، نباید در حوزه بهداشت و درمان مشکل داشته باشد و با گذشت بیش از 40 سال از عمر انقلاب، مردم در این زمینه با مشکلات عدیده و محرمیت مواجه باشند که قابل پذیرش نیست و به دلیل تجهیزات ناکافی و کمبود امکانات تنها بیمارستان دولتی، مردم برای درمان مجبور شوند به شهرستان ها و استان های همجوار مراجعه کنند.

وی افزود: هزینه های بیمارستان خصوصی هم به قدری بالا است که در توان مردم این شهرستان نیست که به این بیمارستان مراجعه کنند و لازم است برنامه ریزی های جدیدی برای حوزه بهداشت و درمان شهرستان اندیشیده و اجرایی شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین بر سرکشی و بازدید مسوولان دستگاه های مختلف اجرایی از مناطق آسیب پذیر و ضعیف شهرستان آبیک تاکید و ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید به فراخور تکلیفی که دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت شهرستان آبیک در حوزه بهداشت و درمان پذیرفته نیست

محرومیت شهرستان آبیک در حوزه بهداشت و درمان پذیرفته نیست