مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-25سياسي

عضویت ایران در بریکس موفقیتی فوق العاده در سیاست بین الملل


عضویت ایران در اجلاس بریکس یک موفقیت فوق العاده پس از عضویت در اجلاس شانگهای در عرصه سیاست بین المللی برای ایران است و این عضویت نویددهنده آینده خوبی برای کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مطهرخو در نماز جمعه این هفته شهرستان نایین با اشاره دو اتفاق مهم اخیر که رایحه معطر، پاک، انسان ساز و جامعه پرداز شهدا را در سراسر کشور پخش کرد، اظهار کرد: یکی از رویدادها، دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره شهدای استان اردبیل با رهبر معظم انقلاب که ایشان در این دیدار به حفظ و تثبیت راه شهدا و انتقال سیره عملی به نسل جوان سفارش کردند.

وی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ فعالان مساجد در مسجد مقدس جمکران با سخنرانی ریاست جمهور به یاد شهید مدافع حرم، شهید مصطفی صدرزاده که یک جوان فعال در مسجد بود و تقریظ رهبر انقلاب بر کتابی که از خاطرات این شهید به وجود آمده به نام سرباز روز نهم و اسم تو مصطفی است، دومین رویداد اخیر است.

امام جمعه شهرستان نایین افزود: رهبر انقلاب با این کار فرهنگ کتابخوانی و ادبیات جهاد مقاومت را گرامی داشتند و نیز برای جوانان و نوجوانان الگوی تربیتی از شهدا معرفی کردند.

اجلاس بریکس از مهمترین اجلاس های نظم جدید جهانی است وی در ادامه با بیان اینکه یکی از اتفاقات مهم در عرصه سیاست خارجی و اقتصاد در هفته ای که گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت ایران در بریکس موفقیتی فوق العاده در سیاست بین الملل

عضویت ایران در بریکس موفقیتی فوق العاده در سیاست بین الملل