مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:052023-08-29اجتماعي

اعزام 20 هزار محروم «زیارت اولی» به زیارت اربعین


رییس بنیاد مستضعفان در بازدید از موکب ایلام بنیاد مستضعفان، از اعزام 20 هزار زائر محروم «زیارت اولی» به عتبات عالیات خبر داد.

- رییس بنیاد مستضعفان در بازدید از موکب ایلام بنیاد مستضعفان، از اعزام 20 هزار زائر محروم زیارت اولی به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید پرویز فتاح در سفر به استان ایلام و در حاشیه بازدید از موکب بنیاد مستضعفان در این نقطه از کشور، ضمن تشریح اقدامات بنیاد برای کمک به زائران اربعین، اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته بنیاد مستضعفان موکب های خود را در نقاط مرزی شش گانه، همزمان با آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی مستقر کرده و انواع خدمات اسکان، پذیرایی، درمانی و … را به زائران ارائه می دهد.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: این موکب ها از ابتدای ماه صفر تا پایان بازگشت زائران در مرز مهران در استان ایلام، مرز خسروی استان کرمانشاه، مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان، مرز تمرچین در آذربایجان غربی و نقطه مرزی ریمدان در استان سیستان و بلوچستان مستقر هستند و برای اتباع خارجی نیز یک موکب در مرز چذابه، به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه در این مواکب انواع خدمات بهداشتی و درمانی، اسکان، سرویس های بهداشتی، وضوخانه، استراحتگاه، نمازخانه، حمام و… به زا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 20 هزار محروم «زیارت اولی» به زیارت اربعین

اعزام 20 هزار محروم «زیارت اولی» به زیارت اربعین