مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-27بين الملل

تشدید انزوای رژیم صهیونیستی و فرسایش «توافق ابراهیم»


سیاست های فاشیستی و نژادپرستانه کابینه رژیم صهیونیستی، نگرانی محافل سیاسی این رژیم را برانگیخته است و درباره نشانه های تشدید انزوای منطقه ای و بین المللی این رژیم هشدار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کارشناسان و تحلیلگران در تل آویو به اتفاق آرا قبول دارند که وضعیت داخلی رژیم موقت در بدترین وضعیت در طول تاریخ اعلام موجودیت جعلی آن از 75 سال پیش تاکنون در سرزمین فلسطین است.

 آن چه نگرانی بخش های مختلف در رژیم صهیونیستی را برانگیخته، انزوای بین المللی این رژیم به دلیل سیاست های فاشیستی و نژادپرستانه آن علیه فلسطینی ها در فلسطین است.

  روزنامه رأی الیوم با انتشار یادداشتی در این خصوص نوشت: آن چه برای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، اهمیت دارد، فرار از زندان با لغو کیفرخواست موجود علیه او در دادگاه است.

زیرا در صورت محکومیت و تایید اتهامات وارده به او، از جمله دریافت رشوه، خیانت در امانت و کلاهبرداری، با علم به اینکه 74 سال سن دارد، تا پایان عمر خود باید در زندان باشد .

در این میان، حتی متحد اسراییل، یعنی ایالات متحده آمریکا، نیز اقدامات اسراییل را محکوم می کند و البته بدون آن که، اقدامی برای اعمال تحریم علیه رژیم اشغالگر اتخاذ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید انزوای رژیم صهیونیستی و فرسایش «توافق ابراهیم»

تشدید انزوای رژیم صهیونیستی و فرسایش «توافق ابراهیم»