مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:302023-09-11سياسي

اعزام 7000 گلستانی به سرزمین نور


مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه نینوا با اشاره به آغاز سفر راهیان نور دانش آموزی از نیمه دوم مهرماه گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 7 هزار نفر از اقشار مختلف به این اردوها اعزام شوند.

- ایسنا/گلستان مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه نینوا با اشاره به آغاز سفر راهیان نور دانش آموزی از نیمه دوم مهرماه گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 7 هزار نفر از اقشار مختلف به این اردوها اعزام شوند.

سرهنگ پاسدار سیداحمد سادات حسینی صبح دوشنبه 20 شهریور 1402 در گفتگو با خبرنگاران، استقبال مردم گلستان در سطوح مختلف اقشار، محلات، دانش آموزی و دانشجویی از سفرهای راهیان نور را مطلوب خواند و اظهار کرد: اردوهای راهیان نور استان گلستان در غرب و شمال غرب کشور از تاریخ 11 خرداد 1402 آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از یک هزار و 350 نفر به این مناطق اعزام شده اند، افزود: راهیان نور دانش آموزی نیز از نیمه دوم مهرماه آغاز خواهد شد و این عزیزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

مسئول مرکز اردویی و راهیان نور سپاه نینوا گلستان یکی از جاهایی که می تواند مفهوم ارزش های انقلاب اسلامی را انتقال بدهد راهیان نور غرب و شمال غرب و راهیان نور جنوب دانست و افزود: در این سفرهای معنوی ارزش های دفاع مقدس به نسل دهه هشتادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 7000 گلستانی به سرزمین نور

اعزام 7000 گلستانی به سرزمین نور