مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 15:152023-08-26ورزشي

مسئولان توجه بیشتری به کیفیت زمین فوتبال زنجان کنند


سرمربی تیم پیشکسوتان استقلال تهران گفت: مسئولان زنجانی توجه بیشتری به پیشکسوتان و زمین فوتبال داشته باشند.

- سیدمحمد نوری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با سفر تیم پیشکسوتان استقلال تهران به زنجان، با اشاره به بازدید از انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه زنجان، اظهار کرد: پس از بازدید از انجمن خیریه مهرانه واقعا خوشحال شدم که هنوز هم انسان های خوبی هستند که برای کمک به بیماران و رفع مشکلات آنان دست به کار شده اند.

وی ضمن قدردانی از تماشاگران بازی باشگاه استقلال تهران و باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز زنجان، افزود: از حضور این تعداد از تماشاگران برای یک بازی دوستانه و خیرخواهانه پیشکسوتان تعجب کردم.

این پیشکسوت با بیان اینکه بازی روز گذشته پیشکسوتان استقلال تهران با باشگاه پرواز زنجان، دوستانه بود و بازی خوب بود، تصریح کرد: تیم پرواز زنجان، تیمی سرحال، جوان و آماده بودند.

سرمربی تیم پیشکسوتان استقلال تهران با اشاره به اینکه برد و باخت این بازی برای من مهم نبود و تنها بعد معنوی این مسابقات برای ما دارای اهمیت بود، گفت: بسیار خرسند شدم از اینکه استان زنجان دارای یک تیم بسیار توانمند است.

نوری با بیان اینکه پیشکسوتان تیم پرواز زنجان با علاقه و خیرخواهانه فعالیت می کنند، خاطرنشان کرد: از مسئولان استان زنجان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان توجه بیشتری به کیفیت زمین فوتبال زنجان کنند

مسئولان توجه بیشتری به کیفیت زمین فوتبال زنجان کنند