مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-22سياسي

نیروهای مسلح ما مصداق اشدا علی الکفار و رحماء بینهم هستند


جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح ما مصداق اشدا علی الکفار و رحماء بینهم هستند، هرگاه گره ای به کار ملت افتاد، - جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران: نیروهای مسلح ما مصداق اشدا علی الکفار و رحماء بینهم هستند ایسنا/قم جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: نیروهای مسلح ما مصداق اشدا علی الکفار و رحماء بینهم هستند، هرگاه گره ای به کار ملت افتاد، نیروهای مسلح در کنارمردم حضور یافتند.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح که در مسجد جمکران برگزار شد، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس از این جهت ارزشمند است و هرسال آن را گرامی میداریم که یادمان باشد طی 8 سال در یک میدان رزم سخت جنگیدیم و این نمادی بود از کینه دشمنان ما که همچنان این عناد و کینه علیه ملت ما باقی است.

وی افزود: ملت ما به ویژه جوانان ما به خاطر داشته باشند که جنگ علمی و جنگ ترکیبی هنوز باقی است، تا زمانی که جمهوری اسلامی اراده کرده است روی پای خود بایستد و به احدی در دنیا بله قربان نگوید.

باید آمادگی رزم در هر جهادی را داشته باشد و در هر صحنه ای باید آماده باشد، جوان ما باید برای هر نوع حمله ای از سمت دشمن خودش را آماده کند؛ البته رکن تعیین کننده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح ما مصداق اشدا علی الکفار و رحماء بینهم هستند

نیروهای مسلح ما مصداق اشدا علی الکفار و رحماء بینهم هستند