مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:502023-08-28بين الملل

نخستین کنسرت خواننده پاپ ایرانی در پاریس


تور کنسرت های مسعود صادقلو خواننده پاپ در هفت شهر اروپا برگزار می شود و به عنوان نخستین خواننده پاپ ایرانی در شهر پاریس روی صحنه خواهد رفت.

- ایرنا نوشت: تور کنسرت های مسعود صادقلو خواننده پاپ در هفت شهر اروپا برگزار می شود و به عنوان نخستین خواننده پاپ ایرانی در شهر پاریس روی صحنه خواهد رفت.

مسعود صادقلو خواننده موسیقی پاپ 6 اکتبر مصادف با 14 مهر 1402 به عنوان نخستین خواننده پاپ ایرانی در شهر پاریس روی صحنه خواهد رفت.

این کنسرت در ادامه تور اروپای این خواننده است و صادقلو پس از اجرا در شهرهای بروکسل، وین، فرانکفورت، نورنبرگ، پاریس، آمستردام، در پاریس روی صحنه خواهد رفت.

شهر پاریس در همه این سال ها به عنوان یکی از پایتخت های فرهنگی اروپا پذیرای بزرگترین هنرمندان موسیقی جهان بوده و در این بین هرگز هیچ خواننده ای از ایران در حوزه پاپ به اجرای برنامه در این شهر نپرداخته و مسعود صادقلو نخستین خواننده پاپ داخلی است که در این شهر روی صحنه خواهد رفت.

بر اساس اعلام برنامه این تور، صادقلو 15 سپتامبر در بروکسل، 22 سپتامبر در وین، 23 سپتامبر در دارمشتات آلمان، 30 سپتامبر در اشتوتگارت، یکم اکتبر در نورنبرگ، ششم اکتبر پاریس و هفتم اکتبر در آلسمیر هلند به اجرای برنامه خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنسرت خواننده پاپ ایرانی در پاریس

نخستین کنسرت خواننده پاپ ایرانی در پاریس