مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 15:352023-09-16بين الملل

آمریکای وامانده و دو گروه اپوزیسیون


کسانی که با اپوزیسیون نمایی، در آمریکا و اروپا پناهندگی گرفتند تابه کاسبی و هرزگی و کاباره گردی شان برسند، موفق ترین گروه اپوزیسیون بودند! سر طرف غربی کلاه گذاشتند و روی دست همان ها باد کرده اند.

- کسانی که با اپوزیسیون نمایی، در آمریکا و اروپا پناهندگی گرفتند تابه کاسبی و هرزگی و کاباره گردی شان برسند، موفق ترین گروه اپوزیسیون بودند! سر طرف غربی کلاه گذاشتند و روی دست همان ها باد کرده اند.

فارس پلاس؛ محمد ایمانی در یادداشتی نوشت: سیا، موساد و ام آی سیکس، 7-8 ماه زمان گذاشتند تا شاید اغتشاشات را بازسازی کنند، اما کوه برنامه ریزی های شان، موش هم نزایید.

ماجرا فقط این نیست که شبکه های بازسازی شده، در مُشت نهاد های اطلاعاتی امنیتی ایران گرفتار شده و حتی برخی عناصر خارج نشین آنها نیز بازداشت شده اند؛ بلکه دست گروهک های لافزن هم، برای افکار عمومی ایران رو شده است.

آنچه پارسال رخ داد، اگر چه برای کشور و مردم ما پر هزینه بود، اما بخش های زیادی از افکار عمومی را واکسینه کرد و مجال آسیب پذیری در برابر جنگ روانی دشمن را تا حدود زیادی از بین برد.

ماجرا البته سویه های عمیق تری هم دارد: قدرتمند شدن ایران، و روند فزاینده تضعیف آمریکا و اسراییل و برخی دولت های شرور غربی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکای وامانده و دو گروه اپوزیسیون

آمریکای وامانده و دو گروه اپوزیسیون