مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:052023-08-27سياسي

شهر رزن متحول می شود


با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر رزن همزمان با هفته دولت 28 میلیارد تومان پروژه در سطح این شهر افتتاح خواهد شد که با افتتاح این پروژه ها شهر رزن متحول می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: با تلاش شهرداری و شورای اسلامی شهر رزن همزمان با هفته دولت 28 میلیارد تومان پروژه در سطح این شهر افتتاح خواهد شد که با افتتاح این پروژه ها شهر رزن متحول می شود.

علی اصغر غفاری آثار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خدمات ارزنده در حال انجام شهرداری و شورای شهر، افزود: در مجموعه شهرداری رزن در مهرماه سال گذشته این شهرداری متمم خود را انجام داد که این امر یکی از بی نظیرترین اقدامات در بین شهرداری ها بود.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون این شهرداری بیش از 24 میلیارد تومان ماشین آلات جدید برای شهرداری به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان خریداری کرده است.

غفاری آثار تصریح کرد: شهرستان رزن به کارگاه عمرانی بزرگی تبدیل شده و با به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی در دست اجرای آن این شهرستان به سمت رشد و آبادانی هر چه بیشتر در حرکت است.

وی با بیان اینکه 50 میلیارد تومان در حوزه کانال و قنوات سطح شهرستان هزینه شده است، یادآور شد: هم اکنون در سطح شهرستان رزن در 60 روستا پروژه های قنات و کانال و در 37 روستا بهسازی معابر و در بسیاری از روستاهای دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر رزن متحول می شود

شهر رزن متحول می شود