مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-10سياسي

رشد سرمایه اجتماعی مهم ترین نکته در افزایش مشارکت است


در بحث افزایش مشارکت مهم ترین نکته افزایش سرمایه اجتماعی است و اینکه باید امید به مردم بازگردد و لازم است امید به آینده در اجتماع و در بین مردم به وجود آید.

- حمیدرضا فولادگر فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش مشارکت در انتخابات گفت: به نظر من افزایش مشارکت در انتخابات باید اولویت اول کشور باشد و از راه های مختلف می توانیم به افزایش مشارکت کمک کنیم.

وی با اشاره به بیانات ابتدای سال رهبری انقلاب در خصوص انتخابات امسال اظهار داشت: برای اولین بار است که مقام معظم رهبری موضوع رقابت را به صورت مستقل مطرح کرده اند.

تا الان تصور ما چنین بود یک سری راه ها برای افزایش مشارکت وجود دارد و یکی از این راه ها رقابت است اما الان رهبر رقابت را مستقل مطرح کردند، یعنی خود رقابتی بودن انتخابات موضوعیت دارد.

این نماینده ادوار مجلس افزود: در بحث افزایش مشارکت مهم ترین نکته افزایش سرمایه اجتماعی است و اینکه باید امید به مردم بازگردد.

در واقع راه افزایش سرمایه اجتماعی افزایش امید و ایمان در دل مردم است و لازم است امید به آینده در اجتماع و در بین مردم به وجود آید.

مردم باید احساس کنند که با شرکت در انتخابات بخشی از مشکلات آنها حل می شود مشاور کمیسیون اقتصادی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم باید احساس کنند که با شرکت در انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد سرمایه اجتماعی مهم ترین نکته در افزایش مشارکت است

رشد سرمایه اجتماعی مهم ترین نکته در افزایش مشارکت است