مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-31سياسي

اسکان زائران اربعین حسینی در مساجد و حسینیه های خوزستان


رییس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: زائران ایرانی و خارجی در مساجد، حسینیه ها و تکایا شهرهای منتهی به پایانه های مرزی استان اسکان داده می شوند.

- اهواز - رییس ستاد عتبات عالیات خوزستان گفت: زائران ایرانی و خارجی در مساجد، حسینیه و تکایا شهرهای منتهی به پایانه های مرزی استان اسکان داده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محمود موسوی ظهر امروز در گفتگویی رسانه ای در خصوص اسکان زائران خارجی اربعین حسینی و پذیرایی از آنها در مواکب اظهار کرد: با توجه به اینکه حرکت زائران از 20 مردادماه امسال آغاز شده، شرایط اسکان زائران اعم از ایرانی و خارجی در شهرستان های ورودی، بین راهی و به ویژه اهواز فراهم شده است.

وی با اعلام آمادگی برای اسکان زائران ایرانی و خارجی در اهواز افزود: در شبانه روز 500 تا سه هزار زائر در فضاهای خنک شامل حسینیه ها، مساجد و سایر اماکن از قبل تعیین شده اسکان داده و از آن ها پذیرایی می شود.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه برای پذیرایی از زائران امام حسین (ع) و اسکان آنها، ایرانی یا خارجی بودن مطرح نیست، ادامه داد: زائرانی که وارد استان خوزستان و شهرهای منتهی به پایانه مرزی چذابه می شوند، قبل از انجام کارهای تردد، می توانند در حسینیه ها، مساجد، تکایا و سایر محل های پیش بینی شده استراحت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان زائران اربعین حسینی در مساجد و حسینیه های خوزستان

اسکان زائران اربعین حسینی در مساجد و حسینیه های خوزستان