مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:052023-09-02سياسي

آخرین وضعیت خروج زوار خارجی اربعین از مرزهای خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، به دلیل هم مرز بودن کشور ایران با عراق، در ایام اربعین حسینی اتباع کشورهای همسایه و دیگر کشورها به منظور زیارت بارگاه ملکوتی سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از کشور ما به زیارت امام سوم مشرف می شوند.

بنا بر تدابیر اتخاذ شده مرز بین المللی شلمچه در شهرستان خرمشهر و مرز بین المللی چذابه در شهرستان دشت آزادگان در استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی برای رفت و آمد اتباع خارجی جهت زیارت اربعین در نظر گرفته شده است.

بر همین اساس ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با صدور اطلاعیه ای، چگونگی تردد اتباع خارجی مقیم یا غیرمقیم از خاک جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) را اعلام کرد.

چگونگی حضور اتباع خارجی در اربعین به اطلاع اتباع متقاضی شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) می رساند: با توجه به توافقات انجام گرفته با دولت عراق، نحوه تردد اتباع اعم از مقیم و یا غیرمقیم از خاک جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) بدین شرح خواهد بود که شایسته است اتباع خارجی عزیز نسبت به همکاری لازم پیرامون برنامه ریزی تردد از مسیرهای اعلامی، اهتمام ویژه داشته باشند: 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت خروج زوار خارجی اربعین از مرزهای خوزستان

آخرین وضعیت خروج زوار خارجی اربعین از مرزهای خوزستان